We prepare "the complete set" for studying "Le-corbusier's all work".
(INCLUDED unrealized project)
And now we are on proceduer FREE FOR ALL.
We are student who majoring in Architecture division.
There are so many different pieces that go into the creation of a film. From the first keystroke that starts to write a story, characters with all their inherent quirks, traits, and personality are spun from thin air. When a film actually starts to take shape on-screen, those traits have to be reflected not just in the actor chosen to portray the character, but in the scenery, design, and every image. In a movie like recent science fiction film Ex Machina, those necessities are heightened. A near future and a billionaire protagonist need to have a very specific setting (remember Tony Stark's house?) that sometimes may not just physically exist. The filmmakers did not find a perfect setting and instead cobbled together two real life locations with visual effects and sets to create a stunning world for their artificial intelligence opus.
영화의 제작에 들어가면 많은 다른 조각이 있습니다. 이야기를 쓰기 시작하는 첫 번째 키스트로크에서는 모든 고유의 단점, 특성, 성격과 문자가 허공에서 맴 돕니다.
필름이 실제로 화면에서 구체화되기 시작하면, 모든 풍경, 디자인, 이미지 등이 선택된 배우에 반영 될 필요가 있습니다. 최근 공상 과학 영화 (엑스-머시나)엑스 마키나 같은 영화에서 그 필요성이 더 높아지고 있습니다.
가까운 미래와 억만 장자의 주인공은 때로는 물리적으로 존재하지 않을 수 있습니다. 매우 구체적인 설정 (영화 속 아이언맨의 집 같은 것)이 필요합니다.
영화 제작자는 완벽한 설정을 찾는 대신 자신의 인공 지능을 다룬 작품에 대한 아름다운 세상을 만들기 위해 시각 효과 및 실제 세트 - 두가지를 섞지 않았습니다.
Translated by BJS.
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This image from the movie is a still from the film. Real exteriors meld with visual effects to create a technology billionaire’s secluded home.
이 이미지는 영화 스틸 컷 입니다. 실제로 지어진 건물의 외관은 CG 와 함께
억만장자의 외딴집을 시각적으로 만들어 내기 위하여 표현되었습니다.
Translated by BJS.
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Much of the home used in the final film is actually a hotel. The Juvet Landscape Hotel, from the Norwegian team at Jensen & Skodvin Architects. Although the film takes place in Alaska, this stunning hotel is actually found in a remote area of Norway. The hotel, which has not been open long, is nestled among rocks, forests, and water. It plays the part of the billionaire’s dining room but is also available for booking – if you can afford it.
최종 필름에 사용 된 건축물의 대부분은 실제로 호텔입니다. 박쥐 모양의 호텔, 노르웨이의 Jensen & Skodvin Architects에 의해 계획되었습니다. 영화는 알래스카에서 촬영 되었지만,
이 멋진 호텔은 실제로 노르웨이의 외딴 지역에서 볼 수 있습니다.
이 지어지지 얼마 안된 호텔은, 바위, 숲, 물 사이에 자리 잡고있습니다.
영화 속 억만 장자의 식당의 역할뿐만 아니라 실제로 예약 할 수 있습니다.
당신이 비용을 감당 할 수 있다면 말입니다.
Translated by BJS.
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There is something inherently luxurious about seclusion. Even if it were not for the stunning, modern design behind these gorgeous interiors, being far removed from society provides both safety as well as a bit of danger.
은둔 생활은 본질적으로 고급스러운 뭔가가 있습니다. 화려하지 않은 모습 뒤에는 안전함뿐만 아니라 조금의 위험에서도 멀어지려 하는것이 그것 입니다.
Translated by BJS.
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Some of the home interiors, such as these of the living room, were shot a separate location. A private summer house, also designed by Jensen & Skodvin, speaks to the themes of the movie.
The home and its sleek modern aesthetic is actually carved into the side of a mountain. Cliffs and rocks come into the house and must be worked around, just as the film uncovers so many elements of the nature that man is up against when working with technology.
이 집의 Living room 같은, 홈인테리어의 일부는 별도의 위치에서 촬영 했습니다. 이 여름용 개인별장 역시 Jensen & Skodvin 에서 디자인 하였습니다. 이 여름별장은 영화의 주제를 말 해주고 있습니다.
영화 속 집과 내부의 현대적이며 매력적인 모습들은 산의 측면에 새겨져 있습니다. 절벽과 돌들은 집 내부까지 들어와 있고, 집은 자연 요소들을 피하면서 디자인 되어져 있습니다. 영화는 바로 이런 점들을 말하고 있습니다. 집에 자연의 요소들이 들어오고, 그것을 피하며 혹은 노출시키며(드러난 암벽처럼) 디자인 된 것처럼, 사람과 기술이 완연하게 어우러질 수 없다는 것을 말입니다. Translated by BJS.
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